[YOUTUBE] Block B being Block B Dump: Block B in a nutshell


Youtube: [Block B] Zico's Hotel Room Attack Incident (Blockbuter Drinking and Naked broadcastㅋㅋㅋㅋ)

  • [+502] I'm a melody(Btob's fan) passing by while crazily laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ탈타ㅏㄹㄱ탈ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey're the problems ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+442] Our Block B has been acting all idol-like on broadcast these daysㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋNow this is the real block bㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAnd Park Kyung crop top fckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+298] Question 1. Who is the normal person in this video?Answer  (100points): The manager
  • [+229] I thought they aren't the members at firstㅋㅋㅋㅋㅋ It's so funny from the startㅋㅋㅋㅋㅋㅋThere are no other groups like Block B, they're so funㅋㅋㅋㅋㅌㅋ
  • [+209] I'm an army(BTS' fan) that opens the video because it's been appearing a reccomended video, am crazily snickering right nowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㄱㄲㅋㅌㅋㄲㅋㅌㅋㅋㅋyou'd think I'm a clam cacklingㅋㅋㅋ
  • [+166] No wonder they were so quiet these days..ㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄲㅋㅋㅋㅋㅋㄱNow this is the real block Bㅋ
  • [+154] ㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋAh fck it's so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+150] Ah I think I might be really entering their fandom... This is my first time seeing this kind of idol doing this kind of broadcast ㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+115] This broadcast was the most hilarious of all timeㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋ Ah I love bacteria so much(T/N: Kyung & Taeil's afreeca tv show name)ㅋㅋㄱ ♡
  • [+118] I'm an army passing by butㅋㅋㅋㅋ I'm honestly on the crisis of entering Block B's fandomㅋㅋㅋㅋ
  • [+90] Zico would already be dead now if he shows Jaehyo's assㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


  • [+264] Aw manㅋㅋㅋㅋㅋ this is my first time wanting to smack Taeil, for realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+396] A bright and innocent human trashㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So Lee Taeil is really a crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI didn't know it since he's overshadowed by other members crazinessㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+252] Ah fckㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋHyo oppa is so pitifulㅇㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋI'm a BBC but I want to smack Taeil oppaㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+231] I always felt how Jaehyo oppa has a strong patience whenever I saw this video
  • [+217] It's a fortunate that Lee Taeil is not my friendㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ for real though, Ahn Jaehyo could just shave his head and go to the Buddhist temple at this point(for being patient)
  • [+174] Although I became a BBC because of Taeil, it's my first time wanting to smack him
  • [+153] Lee Taeil for realㄱㄱㄱㄱ ㅋㄱㄱㄱㄱㄱㅋㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㅋㄱㄱㄱㄱㄱㅋㄱㄱㄱㅋㅋㅋㄱㅋㄱㄱㄱJaehyo's voice calling "Taeil-ah" sounds sad..,
  • [+143] I think I've heard Jaehyo's calling "Tael-ah" for about 100 times at leastㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㄱㄱㅋㅋㄱㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+120] Jaehyo's patience is amazing, I want to marry a man like Jaehyo 






  • [+273] He's so cute between the two members that can dance wellㅋㅋㅋㅋ
  • [+175] I got a heart attack when Minhyuk said "Aah how cute" towards Taeil-jjing in the middle of the video...❤ㅋㅋㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋDance instructor Lee Taeil is soㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋHe's so cute but it's hilariousㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ U-Kwon's singing twirl and twirl~~
  • [+156] Isn't Taeil the one who said "Mr. Taeil"?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅌㅋWhy is he so cute...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+81] Aaaaaack Taeil oppa is so adorable!!!!! He's just overly cute than the word cute itself!!! How can a person be that cute??? Tell me?? Everyone!! I'm talking about a guy that are turning 28 years old!!! You hear me!!!! He is this cute!!Aaaaaaaaaaaack everyone please be Block B's fan!!
  • [+54] Ah really Lee Taeil is the cutest in this worldㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ "You can do it everyone!"!!!!!
  • [+39] I'm red velvet yeri's fan that passing byㅋㄱㅋTaeil-nim is so cuteㅠㅠㅠㅠ엉엉ㅠㅠㅜHe's also good at singing ㅠㅠso adorbsㅠㅠHis speech is also cute..
  • [+36] "Move your hands like this"~ Ah so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • [+379] CrazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI honestly don't know P.O could sing "Tears" like thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+225] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI really thought they were doing drinking broadcast yesterday(T/N: Doing live show while being drunk)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄲㅋㅋㅋ
  • [+162] If it's already that chaotic with only 3 membersㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThen how will it be when there's 7 membersㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+122] Aren't they crazyㅋㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋFriggin cuteㅠㅜ How could he reach that high note with that low voice toneㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI really tear my stomach from laughing too hardㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • [+113] I thought I was watching P.O on "Train to Busan" when they do the headbang
  • [+75] Jihoon oppa should be Block B's main vocalㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
[YOUTUBE] Block B being Block B Dump: Block B in a nutshell [YOUTUBE] Block B being Block B Dump: Block B in a nutshell Reviewed by Veryhensemguy on April 02, 2017 Rating: 5

Featured Posts

Disclaimer: Always chill and have fun. This blog is run by BBCs wanting to spread the good vibes of Block B
Powered by Blogger.